Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Łobzie
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Burmistrz

Kontakt

Budżet

Poradnik petenta (Procedury załatwiania spraw )

Interpretacje podatkowe »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Rada Miejska

Interpelacje i zapytania radnych »

Miejska Rada Oświaty

Jednostki Pomocnicze

Gminne jednostki organizacyjne

Zamówienia publiczne

Nieruchomości

Zapytania ofertowe »

Gospodarowanie zużytymi lub zbędnymi składnikami majatku ruchomego Gminy Łobez »

Informacje, komunikaty

Obwieszczenia w sprawie wydania decyzji środowiskowych

Obwieszczenia w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego »

Decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzje o warunkach zabudowy, poprzedzone decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach »

Ochrona Środowiska

Planowanie przestrzenne »

Plan zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Łobez

Ochrona danych osobowych

Mienie komunalne

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Dzienniki Ustaw, Monitory Polskie, Dzienniki Urzędowe

Stypendia szkolne

Zachodniopomorska karta rodziny i karta seniora

Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Współpraca z organizacjami pozarządowmi

Mapa aktywności organizacji pozarządowych

Rejestry i Ewidencje

Elektroniczna skrzynka podawcza

Objaśnienia skrótów

Ponowne wykorzystywanie

Podstawowa kwota dotacji dla szkół i przedszkoli

Działalność lobbingowa »

Petycje »

Informacja o polowaniach zbiorowych

Raport o stanie Gminy Łobez »

Dostępność

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Organizacja Urzędu: Wydział Finansowo-Budżetowy

Wydział Finansowo-Budżetowy

 

Wydziałem Finansowo- Budżetowym kieruje Skarbnik Gminy - Olga Radziwanowska

e-mail: fb@lobez.pl, wydzialfb@lobez.pl, podatki@lobez.pl

Tel: bezpośredni (91) 397-46-60, centrala (91) 397-40-01/02

Zadania Wydziału:

 

1)    opracowywanie projektu budżetu oraz sprawozdań  z  realizacji  budżetu  -  współpraca  w  tym  zakresie  z  wydziałami, samodzielnymi stanowiskami i biurami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy,

2)     opracowywanie projektów uchwał i projektów zarządzeń Burmistrza w sprawie układu wykonawczego budżetu i zmian w budżecie,

3)    opracowywanie projektów uchwał w sprawie wysokości stawek podatków, opłat lokalnych i ulg w podatkach,

4)     wymiar oraz pobór podatków i opłat lokalnych,

5)     prowadzenie postępowania oraz opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach umorzeń i odroczeń zobowiązań podatkowych i opłat lokalnych,

6)     prowadzenie rachunkowości:

a) budżetowej Gminy i Urzędu,

b) podatków i opłat,

c) inwestycji,

d) zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,

f) kasy zapomogowo - pożyczkowej,

7)     prowadzenie ewidencji majątku Gminy oraz rozliczanie inwentaryzacji,

8)    naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz dokonywanie rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych, składek na ubezpieczenia społeczne, fundusz pracy itp.

9)     regulowanie zobowiązań Gminy,

10)   prowadzenie windykacji i egzekucji administracyjnej należności podatkowych i opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

11)   obsługa kasy Urzędu,

12)   prowadzenie ewidencji podatku VAT oraz rozliczeń z tego tytułu z Urzędem Skarbowym,

13)  nadzór nad działalnością finansową podporządkowanych jednostek budżetowych ,

14)  przekazywanie dotacji instytucjom kultury i innym jednostkom organizacyjnym oraz nadzór nad wykorzystaniem przyznanych dotacji,

15)  kontrola u podatników w zakresie rzetelności danych wykazanych w deklaracjach podatku od nieruchomości,

16)  prowadzenie odrębnych ewidencji księgowych obejmujących rozliczenie środków pozyskanych z Unii Europejskiej,

17) rozliczanie finansowe dotacji udzielonych w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

18)  zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.

 

 

 

 

 

drukuj pobierz pdf    

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
E-Urząd
Rejestr informacji o Środowisku

Ogłoszenia i obwieszczenia »

BUDŻET OBYWATELSKI 2021

Młodzieżowy Zespół Doradczy Burmistrza Łobza

WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO RADY MIEJSKIEJ W ŁOBZIE OKRĘG NR 2

WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO RADY MIEJSKIEJ W ŁOBZIE OKRĘG NR 10

Wybory Prezydenckie 2020

UZUPEŁNIAJĄCE WYBORY ŁAWNIKÓW

Powszechny Spis Rolny 2020

NARODOWY SPIS POWSZECHNY LUDNOŚCI I MIESZKAŃ W 2021