Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Łobzie
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Burmistrz

Kontakt

Budżet

Poradnik petenta (Procedury załatwiania spraw )

Interpretacje podatkowe »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Rada Miejska

Interpelacje i zapytania radnych »

Miejska Rada Oświaty

Jednostki Pomocnicze

Gminne jednostki organizacyjne

Zamówienia publiczne

Nieruchomości

Zapytania ofertowe »

Gospodarowanie zużytymi lub zbędnymi składnikami majatku ruchomego Gminy Łobez »

Informacje, komunikaty

Obwieszczenia w sprawie wydania decyzji środowiskowych

Obwieszczenia w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego »

Decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzje o warunkach zabudowy, poprzedzone decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach »

Ochrona Środowiska

Planowanie przestrzenne »

Plan zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Łobez

Ochrona danych osobowych

Mienie komunalne

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Dzienniki Ustaw, Monitory Polskie, Dzienniki Urzędowe

Stypendia szkolne

Zachodniopomorska karta rodziny i karta seniora

Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Współpraca z organizacjami pozarządowmi

Mapa aktywności organizacji pozarządowych

Rejestry i Ewidencje

Elektroniczna skrzynka podawcza

Objaśnienia skrótów

Ponowne wykorzystywanie

Podstawowa kwota dotacji dla szkół i przedszkoli

Działalność lobbingowa »

Petycje »

Informacja o polowaniach zbiorowych

Raport o stanie Gminy Łobez »

Dostępność

walidacja css walidacja html walidacja wcag

EWIDENCJA LUDNOŚCI: Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności

 

 

 

 

 

 

 

KARTA PRZEBIEGU PROCESU

 Urząd Miejski w Łobzie, ul. Niepodległości 13

tel.: (091) 3974001(02), fax.: (091) 3974373,

e-mail: lobez@lobez.pl

www.lobez.pl

 

Wydział Spraw Obywatelskich

WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI

 

PODSTAWA PRAWNA

 

- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r. poz. 1397),

- Ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018 poz. 2096)

- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 poz. 1000 z póżn zm.),

 

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Zaświadczenie z prowadzonego przez organ rejestru mieszkańców (ewidencji ludności) wydaje się na wniosek zainteresowanej osoby.

Wnioski dostępne są w Wydziale Spraw Obywatelskich - pokój nr 35 Urzędu Miejskiego w Łobzie, ul. Niepodległości 13 lub dostępne są na stronie internetowej urzędu bip.lobez.pl

Wniosek  składa się w formie papierowej w Urzędzie Miejskim w Łobzie,  ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez, pokój nr 35.

Wniosek o wydanie zaświadczenia można również złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej na stronie www.bip.lobez.pl lub Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej na stronie http://epuap.gov.pl

 

WYMAGANE DOKUMENTY

- wniosek o wydanie zaświadczenia z ewidencji ludności,

- dowód osobisty do wglądu ,w przypadku osobistego złożenia wniosku w Urzędzie Miejskim,pok.35,

- dokument, który potwierdza interes prawny (np. dokument potwierdzający prawo do lokalu, w przypadku ubiegania się o wydanie zaświadczenia o ilości zameldowanych osób - oryginał do wglądu albo dokument, dokument potwierdzający prawo do lokalu w przypadku pobierania zaświadczenia o braku mieszkańców – oryginał do wglądu itp.)

- dowód wniesienia opłaty skarbowej,

- jeśli sprawa załatwiana jest przez pełnomocnika, należy dołączyć dokument pełnomocnictwa i potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej.

 

III. OPŁATY
- opłata skarbowa - 17 zł od wydanego zaświadczenia,

- od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (od pełnomocnictwa udzielnego przez każdej wskazanej osobie), gdy wnioskodawcę będzie reprezentował  pełnomocnik niebędący najbliższą rodziną - 17 zł;

Opłatę skarbową należy uiścić w kasie Urzędu Miejskiego w Łobzie, pok. nr 43 lub na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Goleniowie Oddział Łobez nr: 89937510382600483520000010.

 

IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Informacje zostaną udzielone w terminie 7 dni od złożenia wniosku.

Odmowa wydania zaświadczenia lub odmowa wydania zaświadczenia o żądanej treści następuje w formie postanowienia.

V.  TRYB ODWOŁAWCZY

Od wydanego postanowienia przysługuje zażalenie do Wojewody Zachodniopomorskiego, za pośrednictwem Burmistrza Łobza w ciągu 7 dni od otrzymania postanowienia

VI. OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA ZAŁATWIENIE SPRAWY:

Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Łobzie, ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez, Inspektor Anna Wróbel (pokój nr 35), tel. (0-91) 397 61 53

 

drukuj pobierz pdf    

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
E-Urząd
Rejestr informacji o Środowisku

Ogłoszenia i obwieszczenia »

BUDŻET OBYWATELSKI 2021

Młodzieżowy Zespół Doradczy Burmistrza Łobza

WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO RADY MIEJSKIEJ W ŁOBZIE OKRĘG NR 2

WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO RADY MIEJSKIEJ W ŁOBZIE OKRĘG NR 10

Wybory Prezydenckie 2020

UZUPEŁNIAJĄCE WYBORY ŁAWNIKÓW

Powszechny Spis Rolny 2020

NARODOWY SPIS POWSZECHNY LUDNOŚCI I MIESZKAŃ W 2021