PODSTAWA PRAWNA
• Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2019 r. poz. 725 z późn. zm.),
• Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1000 z późn. zm.),
• Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.)
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Formularze wniosków można otrzymać w pokoju nr 10 Urzędu Miejskiego.
Wnioski przyjmowane są w Sekretariacie Urzędu Miejskiego.
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego.doc
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Do wniosku wskazana byłaby mapa, która powinna zawierać aktualny stan zabudowy mieszkalnej oraz granice nieruchomości.
III. OPŁATY
Nie podlega opłacie skarbowej.
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
- Ustalenie numeru porządkowego z mapą ewidencyjną.
- Nadanie numeru porządkowego nieruchomości.
- Wydanie zawiadomienia o nadanym numerze porządkowym.
- Przekazanie zawiadomienia wnioskodawcy oraz do: ewidencji ludności, Urzędu Statystycznego, organu prowadzącego ewidencję gruntów.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 30 dni
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy
VII. INFORMACJE DODATKOWE
Podanie we wniosku numeru telefonu umożliwi wyjaśnienie wątpliwości dotyczących sprawy.
VIII.OSOBA ZAŁATWIEJĄCA SPRAWĘ
Wydział Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami
Katarzyna Danylczak – pokój 10, tel. (091) 397-61-71
|