PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1000 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 65 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186).
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wnioski przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Miejskiego przy ul. Niepodległości 13, w Łobzie, pokój nr 24 na I piętrze.
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o zaopiniowanie wstępnego projektu podziału.
Druk do pobrania - Wniosek o wydanie postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału nieruchomości.doc
Druk do pobrania – Oświadczenie do wniosku.doc
III. OPŁATY
Nie podlega opłacie skarbowej.
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
1. Odszukanie numeru działki (działek) na mapie ewidencyjnej.
2. Sprawdzenie lokalizacji działki pod katem procedury planistycznej.
3. Odczytanie przeznaczenia działki.
4. Wydanie postanowienia.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 30 dni, sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Na postanowienie służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Łobza w terminie siedmiu dni od dnia doręczenia.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
Podanie we wniosku numeru telefonu kontaktowego oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
VIII. OSOBA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ (ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)
Kierownik Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska – Małgorzata Różańska, pokój nr 6, tel. 91 3976168.
|