PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096),
- Ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.),
- Uchwała Zarządu Gminy i Miasta w Łobzie w sprawie ustalenia stawki do negocjacji za zezwolenie na umieszczenie reklam i tablic informacyjnych na budynkach i terenach stanowiących własność komunalną z pominięciem pasów drogowych i stadionu sportowego.
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wnioski przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Miejskiego przy ul. Niepodległości 13 w Łobzie, pokój nr 24 na I piętrze. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Łobzie poprzez stronę www.bip.lobez.pl
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie reklamy. Do wniosku należy dołączyć: - plan sytuacyjny z lokalizacją reklamy, - projekt graficzny reklamy (wymiary, kolorystyka), - pozwolenie na budowę, jeżeli reklama ma być wolno stojąca, trwale związana z gruntem.
DRUK DO POBRANIA
III. OPŁATY
Minimalną stawkę do negocjacji za umieszczenie reklam i tablic informacyjnych na budynkach i terenach stanowiących własność komunalną:
- 240,00 zł za 1 m2 powierzchni reklamy, tablicy informacyjnej (opłata roczna),
wnosi się w kasie Urzędu Miejskiego w Łobzie lub na konto: Bank Spółdzielczy O/Łobez: 89937510382600483520000010.
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
- Przeprowadzenie wizji lokalnej przez pracownika Urzędu Miejskiego w Łobzie,
- Wydanie zgody następuje w formie zezwolenia.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
W terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów, sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
1.Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
2.W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
3.Za przekroczenie terminu określonego w zezwoleniu lub umieszczenie większej powierzchni reklamy, zostanie naliczona kara pieniężna w wysokości trzykrotnej opłaty zezwolenia, włącznie z natychmiastowym usunięciem reklamy na koszt Właściciela.
VIII.OSOBA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ (ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)
Podinspektor Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska – Aneta Pers – pokój nr 8, tel. 091 397 6169.
|