PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r - Ordynacja podatkowa /tekst jednolity Dz.U z 2019r poz. 900 ze zm./
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 sierpnia 2005r w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe /Dz.U. Nr 165 poz.1374/
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej / Dz.U.Nr 225 poz. 1635 ze zm./
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Formularze wniosków można otrzymać w Biurze Obsługi Interesantów lub w pokoju nr 41.
Wnioski przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Miejskiego. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Łobzie poprzez stronę www.bip.lobez.pl.
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o wydanie zaświadczenia o figurowaniu w ewidencji podatnika podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości
III. OPŁATY
Opłata skarbowa od zaświadczenia- 17,00 zł. Płatna w kasie urzędu ( I piętro, pokój nr 43) lub na rachunek Gminy Łobez Bank Spółdzielczy w Goleniowie Oddział w Łobzie Nr 89 9375 1038 2600 4835 2000 00 10
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
Złożenie wniosku przez podatnika a następnie wydanie zaświadczenia i jego doręczenie.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
7 dni
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi się w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia stronie, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
VIII.OSOBA ZAŁATWIEJĄCA SPRAWĘ ( ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)
Wydział Finansowo - Budżetowy- inspektor ds. wymiaru podatków Małgorzata Mosiądz , inspektor ds. wymiaru podatków Lucyna Frymus pokój nr 41, tel. 091 397 61 50 |