Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Łobzie
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Burmistrz

Kontakt

Budżet

Poradnik petenta (Procedury załatwiania spraw )

Interpretacje podatkowe »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Rada Miejska

Interpelacje i zapytania radnych »

Miejska Rada Oświaty

Jednostki Pomocnicze

Gminne jednostki organizacyjne

Zamówienia publiczne

Nieruchomości

Zapytania ofertowe »

Gospodarowanie zużytymi lub zbędnymi składnikami majatku ruchomego Gminy Łobez »

Informacje, komunikaty

Obwieszczenia w sprawie wydania decyzji środowiskowych

Obwieszczenia w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego »

Decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzje o warunkach zabudowy, poprzedzone decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach »

Ochrona Środowiska

Planowanie przestrzenne »

Plan zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Łobez

Ochrona danych osobowych

Mienie komunalne

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Dzienniki Ustaw, Monitory Polskie, Dzienniki Urzędowe

Stypendia szkolne

Zachodniopomorska karta rodziny i karta seniora

Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Współpraca z organizacjami pozarządowmi

Mapa aktywności organizacji pozarządowych

Rejestry i Ewidencje

Elektroniczna skrzynka podawcza

Objaśnienia skrótów

Ponowne wykorzystywanie

Podstawowa kwota dotacji dla szkół i przedszkoli

Działalność lobbingowa »

Petycje »

Informacja o polowaniach zbiorowych

Raport o stanie Gminy Łobez »

Dostępność

walidacja css walidacja html walidacja wcag

PODATKI-DEKLARACJE I INFORMACJE PODATKOWE: ZGŁOSZENIE OBOWIĄZKU PODATKOWEGO – PODATEK LEŚNY OD OSÓB FIZYCZNYCH

 

obrazek

 

KARTA INFORMACYJNA

 

Urząd Miejski w Łobzie, ul. Niepodległości 13

tel.: (091) 3974001(02), fax.: (091) 3974373,

e-mail: lobez@lobez.pl

www.lobez.pl

 

 

SYMBOL

FB - 03

 

NAZWA PROCESU

Zgłoszenie obowiązku podatkowego i wydanie decyzji
w sprawie zobowiązania podatkowego – podatek leśny

 od osób fizycznych

 

 

PODSTAWA PRAWNA

Ustawa z dnia 30 października 2002r o podatku leśnym /tekst jednolity Dz.U. z 2019, poz.888 ze zm./

Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r - Ordynacja podatkowa /tekst jednolity Dz.U. z 2019r poz. 900ze zm./

Komunikat Prezesa GUS w sprawie średniej ceny sprzedaży drewna, obliczonej według średniej ceny drewna uzyskanej przez nadleśnictwa.

Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 3 czerwca 2019 r. w sprawie wzorów informacji o lasach i deklaracji na podatek leśny Dz.U.2019.1126  z dnia 17.06.2019 r.

 

I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA  SPRAWY

Podatnik jest zobowiązany do złożenia informacji w sprawie podatku. W przypadku nie dopełnienia tego obowiązku zostaje wezwany do przedłożenia dokumentów. Formularze informacji podatkowej można otrzymać w Biurze Obsługi Interesantów, w pokoju 41 bądź pobrać ze strony internetowej www.bip.lobez.pl.

Formularze podatkowe przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Miejskiego lub w  pokoju nr 41. Informacje można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Łobzie poprzez stronę www.bip.lobez.pl

 IL-1 INFORMACJA O LASACH.pdf

ZIL-1 ZAŁĄCZNIK DO INFORMACJI O LASACH - DANE O PRZEDMIOTACH OPODATKOWANIA PODLEGAJĄCYCH OPODATKOWANIU.pdf

ZIL-2 ZAŁĄCZNIK DO INFORMACJI O LASACH - DANE O PRZEDMIOTACH OPODATKOWANIA ZWOLNIONYCH Z OPODATKOWANIA.pdf

ZIL-3 ZAŁĄCZNIK DO INFORMACJI O LASACH - DANE POZOSTAŁYCH PODATNIKÓW.pdf

 

II. WYMAGANE DOKUMENTY 

Wypełniony formularz z załącznikami - informacji na podatek leśny.

Dowody potwierdzające prawo własności, posiadania, użytkowania nieruchomości   np. akt notarialny, wypis z ksiąg wieczystych, umowa dzierżawy

 

III. OPŁATY

Nie podlega opłacie.

 

IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA

Po złożeniu wypełnionej informacji następuje wydanie decyzji, która doręczona jest podatnikowi.

 

V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

30 dni.

 

VI. TRYB ODWOŁAWCZY

Odwołanie od decyzji ustalającej wysokość podatku wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

 

VII. INFORMACJE DODATKOWE

  1. Podanie we wniosku numeru telefonu może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
  2. W przypadku nie załatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę, podając przyczyny  niedotrzymania terminu i wyznacza nowy  termin załatwienia sprawy /zgodnie z art.140 ustawy -Ordynacja podatkowa/.
  3. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia

VIII.OSOBA ZAŁATWIEJĄCA SPRAWĘ ( ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)

Wydział Finansowo - Budżetowy- inspektor ds. wymiaru podatków Małgorzata Mosiądz , pokój nr 41, tel. tel. 091 397 61 50

 

drukuj pobierz pdf    

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
E-Urząd
Rejestr informacji o Środowisku

Ogłoszenia i obwieszczenia »

BUDŻET OBYWATELSKI 2021

Młodzieżowy Zespół Doradczy Burmistrza Łobza

WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO RADY MIEJSKIEJ W ŁOBZIE OKRĘG NR 2

WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO RADY MIEJSKIEJ W ŁOBZIE OKRĘG NR 10

Wybory Prezydenckie 2020

UZUPEŁNIAJĄCE WYBORY ŁAWNIKÓW

Powszechny Spis Rolny 2020

NARODOWY SPIS POWSZECHNY LUDNOŚCI I MIESZKAŃ W 2021