Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Łobzie
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Burmistrz

Kontakt

Budżet

Poradnik petenta (Procedury załatwiania spraw )

Interpretacje podatkowe »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Rada Miejska

Interpelacje i zapytania radnych »

Miejska Rada Oświaty

Jednostki Pomocnicze

Gminne jednostki organizacyjne

Zamówienia publiczne

Nieruchomości

Zapytania ofertowe »

Gospodarowanie zużytymi lub zbędnymi składnikami majatku ruchomego Gminy Łobez »

Informacje, komunikaty

Obwieszczenia w sprawie wydania decyzji środowiskowych

Obwieszczenia w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego »

Decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzje o warunkach zabudowy, poprzedzone decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach »

Ochrona Środowiska

Planowanie przestrzenne »

Plan zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Łobez

Ochrona danych osobowych

Mienie komunalne

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Dzienniki Ustaw, Monitory Polskie, Dzienniki Urzędowe

Stypendia szkolne

Zachodniopomorska karta rodziny i karta seniora

Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Współpraca z organizacjami pozarządowmi

Mapa aktywności organizacji pozarządowych

Rejestry i Ewidencje

Elektroniczna skrzynka podawcza

Objaśnienia skrótów

Ponowne wykorzystywanie

Podstawowa kwota dotacji dla szkół i przedszkoli

Działalność lobbingowa »

Petycje »

Informacja o polowaniach zbiorowych

Raport o stanie Gminy Łobez »

Dostępność

walidacja css walidacja html walidacja wcag

PODATKI : ROZPATRYWANIE WNIOSKÓW W SPRAWIE UMORZENIA, ODROCZENIA, ROZŁOŻENIA NA RATY PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO, LEŚNEGO I OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH OD OSÓB FIZYCZNYCH

obrazek 

 

KARTA INFORMACYJNA

 

Urząd Miejski w Łobzie, ul. Niepodległości 13

tel.: (091) 3974001(02), fax.: (091) 3974373,

e-mail: lobez@lobez.pl

www.lobez.pl

 

SYMBOL

FB - 08

 NAZWA PROCESU

Rozpatrywanie wniosków w sprawie umorzenia, odroczenia, rozłożenia na raty podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego i od środków transportowych od osób fizycznych

  

PODSTAWA PRAWNA

Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r - Ordynacja podatkowa /Dz.U. z 2019r poz. 900 ze zm./

Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004r o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej / Dz. U. 2020 poz. 708ze zm./

Rozporządzenie Komisji ( WE) nr 1407/2013/2006 z dnia 18 grudnia 2013r. w sprawie stosowania art. 107 i art. 108Traktatu  o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UEL 352.1 z dnia 24 grudnia 2013r.)

Uchwała Rady Miejskiej w Łobzie. w sprawie ustalenia stawki opłaty prolongacyjnej

 

I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA  SPRAWY

Wnioski, druki protokołu o stanie majątkowym oraz w przypadku przedsiębiorców- formularze informacji o pomocy publicznej  można otrzymać w Biurze Obsługi Interesantów, bądź w pokoju nr 41.

Wnioski przyjmowane są sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łobzie. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Łobzie poprzez stronę www.bip.lobez.pl

 

II. WYMAGANE DOKUMENTY            

Wniosek o odroczenie, rozłożenie na raty należności  lub zaległości podatkowej  oraz  umorzenie zaległości  podatkowej wraz  załącznikami:

1. zaświadczenie o dochodach

2.  kopie odcinków emerytur i rent

3. zaświadczenie o zarejestrowaniu wnioskodawcy jako bezrobotnego

4. potwierdzenie ewentualnych kosztów leczenia, nauki

5. zaświadczenie o otrzymanej pomocy z MGOPS

6. Oświadczenie przedsiębiorcy dotyczące form  i wysokości korzystania z pomocy publicznej.

 

III.OPŁATY

Nie podlega opłacie.

 

IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA

1. Złożenie wniosku przez podatnika oraz dostarczenie wymaganych dokumentów.

2. Wydanie postanowienia, w którym wyznacza się podatnikowi  siedmiodniowy termin do wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego.

3. Wydanie decyzji i jej doręczenie.

 

V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

30 dni.

 

VI. TRYB ODWOŁAWCZY

Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia .

 

VII. INFORMACJE DODATKOWE

1. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni i złożenia w pokoju nr 41.

2. Nie uzupełnienie brakujących dokumentów w określonym terminie będzie skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpoznania.

3. Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawca może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.

 

VIII.OSOBA ZAŁATWIEJĄCA SPRAWĘ ( ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)

Wydział Finansowo - Budżetowy- inspektor ds. wymiaru podatków Małgorzata Mosiądz  i inspektor ds. wymiaru podatków Lucyna Frymus, pokój nr 41, tel. tel. 091 397 61 50

 

drukuj pobierz pdf    

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
E-Urząd
Rejestr informacji o Środowisku

Ogłoszenia i obwieszczenia »

BUDŻET OBYWATELSKI 2021

Młodzieżowy Zespół Doradczy Burmistrza Łobza

WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO RADY MIEJSKIEJ W ŁOBZIE OKRĘG NR 2

WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO RADY MIEJSKIEJ W ŁOBZIE OKRĘG NR 10

Wybory Prezydenckie 2020

UZUPEŁNIAJĄCE WYBORY ŁAWNIKÓW

Powszechny Spis Rolny 2020

NARODOWY SPIS POWSZECHNY LUDNOŚCI I MIESZKAŃ W 2021