Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Łobzie
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Burmistrz

Kontakt

Budżet

Poradnik petenta (Procedury załatwiania spraw )

Interpretacje podatkowe »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Rada Miejska

Interpelacje i zapytania radnych »

Miejska Rada Oświaty

Jednostki Pomocnicze

Gminne jednostki organizacyjne

Zamówienia publiczne

Nieruchomości

Zapytania ofertowe »

Gospodarowanie zużytymi lub zbędnymi składnikami majatku ruchomego Gminy Łobez »

Informacje, komunikaty

Obwieszczenia w sprawie wydania decyzji środowiskowych

Obwieszczenia w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego »

Decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzje o warunkach zabudowy, poprzedzone decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach »

Ochrona Środowiska

Planowanie przestrzenne »

Plan zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Łobez

Ochrona danych osobowych

Mienie komunalne

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Dzienniki Ustaw, Monitory Polskie, Dzienniki Urzędowe

Stypendia szkolne

Zachodniopomorska karta rodziny i karta seniora

Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Współpraca z organizacjami pozarządowmi

Mapa aktywności organizacji pozarządowych

Rejestry i Ewidencje

Elektroniczna skrzynka podawcza

Objaśnienia skrótów

Ponowne wykorzystywanie

Podstawowa kwota dotacji dla szkół i przedszkoli

Działalność lobbingowa »

Petycje »

Informacja o polowaniach zbiorowych

Raport o stanie Gminy Łobez »

Dostępność

walidacja css walidacja html walidacja wcag

PODATKI : WYDANIE DECYZJI W SPRAWIE ZWOLNIEŃ I ULG Z TYTUŁU NABYCIA GRUNTÓW, ULG INWESTYCYJNYCH I ŻOŁNIERSKICH

 obrazek

 

KARTA INFORMACYJNA

 

Urząd Miejski w Łobzie, ul. Niepodległości 13

tel.: (091) 3974001(02), fax.: (091) 3974373,

e-mail: lobez@lobez.pl

www.lobez.pl

 

SYMBOL

FB - 10

 

NAZWA PROCESU

Wydanie decyzji w sprawie zwolnień i ulg z tytułu nabycia

gruntów, ulg inwestycyjnych

 

PODSTAWA PRAWNA

Ustawa z dnia 15 listopada 1984r o podatku rolnym /tekst jednolity: Dz. U.  z 2019r poz. 2019 ze zm./

Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r-Ordynacja podatkowa /tekst jednolity Dz. U. z 2019r poz. 900 ze zm./

 

I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA  SPRAWY

Wnioski o przyznanie ulgi lub zwolnienia można otrzymać w Biurze Obsługi Interesantów , w pokoju 41 bądź pobrać ze strony internetowej www.bip.lobez.pl .

Wnioski przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Miejskiego lub w  pokoju  nr 41. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Łobzie poprzez stronę www.bip.lobez.pl

 

Druk do pobrania - Wniosek o przyznanie ulgi z tytułu nabycia gruntów

 

Druk do pobrania - Wniosek o przyznanie ulgi inwestycyjnej

 

 

II. WYMAGANE DOKUMENTY 

W zależności od usługi z jakiej chce podatnik skorzystać wnosi:

wniosek o zastosowanie zwolnienia  i ulgi z tytułu nabycia gruntów

wniosek o zastosowanie ulgi inwestycyjnej

Załącznik - zestawienie nakładów poniesionych na budowę lub modernizacje wraz z rachunkami

 

III. OPŁATY

Nie podlega opłacie

     

IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA

Po złożeniu wypełnionego wniosku następuje wydanie decyzji, która doręczona jest podatnikowi

 

V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

30 dni.

 

VI. TRYB ODWOŁAWCZY

Odwołanie od decyzji ustalającej wysokość podatku wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

 

VII. INFORMACJE DODATKOWE

1) W przypadku nie załatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy

zawiadamia o tym stronę, podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza   

nowy  termin załatwienia sprawy /zgodnie z art.140 ustawy-Ordynacja podatkowa/.

2) W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia

 

VIII.OSOBA ZAŁATWIEJĄCA SPRAWĘ ( ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)

Wydział Finansowo - Budżetowy- inspektor ds. wymiaru podatków  Małgorzata Mosiądz , pokój nr 41, tel. 091 397 61 50
 

 

 

drukuj pobierz pdf    

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
E-Urząd
Rejestr informacji o Środowisku

Ogłoszenia i obwieszczenia »

BUDŻET OBYWATELSKI 2021

Młodzieżowy Zespół Doradczy Burmistrza Łobza

WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO RADY MIEJSKIEJ W ŁOBZIE OKRĘG NR 2

WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO RADY MIEJSKIEJ W ŁOBZIE OKRĘG NR 10

Wybory Prezydenckie 2020

UZUPEŁNIAJĄCE WYBORY ŁAWNIKÓW

Powszechny Spis Rolny 2020

NARODOWY SPIS POWSZECHNY LUDNOŚCI I MIESZKAŃ W 2021