Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Łobzie
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Burmistrz

Kontakt

Budżet

Poradnik petenta (Procedury załatwiania spraw )

Interpretacje podatkowe »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Rada Miejska

Interpelacje i zapytania radnych »

Miejska Rada Oświaty

Jednostki Pomocnicze

Gminne jednostki organizacyjne

Zamówienia publiczne

Nieruchomości

Zapytania ofertowe »

Gospodarowanie zużytymi lub zbędnymi składnikami majatku ruchomego Gminy Łobez »

Informacje, komunikaty

Obwieszczenia w sprawie wydania decyzji środowiskowych

Obwieszczenia w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego »

Decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzje o warunkach zabudowy, poprzedzone decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach »

Ochrona Środowiska

Planowanie przestrzenne »

Plan zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Łobez

Ochrona danych osobowych

Mienie komunalne

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Dzienniki Ustaw, Monitory Polskie, Dzienniki Urzędowe

Stypendia szkolne

Zachodniopomorska karta rodziny i karta seniora

Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Współpraca z organizacjami pozarządowmi

Mapa aktywności organizacji pozarządowych

Rejestry i Ewidencje

Elektroniczna skrzynka podawcza

Objaśnienia skrótów

Ponowne wykorzystywanie

Podstawowa kwota dotacji dla szkół i przedszkoli

Działalność lobbingowa »

Petycje »

Informacja o polowaniach zbiorowych

Raport o stanie Gminy Łobez »

Dostępność

walidacja css walidacja html walidacja wcag

DRZEWA - ZEZWOLENIA: ZGŁOSZENIE ZAMIARU USUNIĘCIA DRZEW

 

 obrazek

 

KARTA INFORMACYJNA

 

Urząd Miejski w Łobzie, ul. Niepodległości 13

tel.: (91) 3974001(02), fax.: (91) 3974373,

e-mail: lobez@lobez.pl

www.lobez.pl

NAZWA PROCESU

ZGŁOSZENIE ZAMIARU USUNIĘCIA DRZEW

  

PODSTAWA PRAWNA

  •  Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 poz.55 z późn. zm.),
  • Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz  o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 z późn. zm.),
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm.),
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 1000, z późn. zm.).

 I.   SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

 Formularze wniosków można otrzymać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Łobzie, w pokoju nr 5, bądź pobrać na stronie internetowej www.bip.lobez.pl

Wnioski przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Miejskiego przy ul. Niepodległości 13 w Łobzie, pokój nr 24 na I piętrze. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Łobzie poprzez stronę www.bip.lobez.pl

Druk do pobrania

 II.  WYMAGANE DOKUMENTY

 1. „Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew" (druk do pobrania) od właściciela nieruchomości, o którym mowa w art. 83f ust. 1 pkt. 3a, zawierający:
• imię, nazwisko właściciela nieruchomości,
• oznaczenie nieruchomości, z której planowane jest usunięcie drzewa,
• rysunek albo mapka określająca usytuowanie drzewa na nieruchomości.

2. Załączniki:
• w przypadku działania przez przedstawiciela - upoważnienie dla osoby załatwiającej sprawę.

III. OPŁATY

 Nie pobiera się opłaty skarbowej za dokonanie czynności urzędowej.
Opłata skarbowa:
• od upoważnienia dla osoby załatwiającej sprawę - 17,00 zł.

 Opłatę skarbową można uiścić w Kasie Urzędu Miejskiego w Łobzie lub na konto: Bank Spółdzielczy O/Łobez: 89937510382600483520000010.

IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

 Do 35 dni (21 dni na dokonanie oględzin, 14 dni od dokonania oględzin na wniesienie sprzeciwu). Sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.

V.  TRYB ODWOŁAWCZY

 Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Łobza w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

 VI. INFORMACJE DODATKOWE

  1. Usunięcie drzewa może nastąpić, jeżeli organ nie wniósł sprzeciwu w terminie 14 dni od dnia oględzin.  
  2. Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
  3. W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. 

 VII.OSOBA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ (ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)

 Inspektor Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska – Piotr Dynowski – pokój nr 5,  tel. 091 397 4210.

 

drukuj pobierz pdf    

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
E-Urząd
Rejestr informacji o Środowisku

Ogłoszenia i obwieszczenia »

BUDŻET OBYWATELSKI 2021

Młodzieżowy Zespół Doradczy Burmistrza Łobza

WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO RADY MIEJSKIEJ W ŁOBZIE OKRĘG NR 2

WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO RADY MIEJSKIEJ W ŁOBZIE OKRĘG NR 10

Wybory Prezydenckie 2020

UZUPEŁNIAJĄCE WYBORY ŁAWNIKÓW

Powszechny Spis Rolny 2020

NARODOWY SPIS POWSZECHNY LUDNOŚCI I MIESZKAŃ W 2021