PODSTAWA PRAWNA
• Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2018 r. poz. 1398 z późn. zm.),
• Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1000 z późn. zm.),
• Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.).
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Formularz wniosku można otrzymać w pokoju nr 10 Urzędu Miejskiego.
Wnioski przyjmowane są w Sekretariacie Urzędu Miejskiego.
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Do wniosku należy dołączyć potwierdzenie opłaty skarbowej.
III. OPŁATY
- opłata skarbowa za wydanie decyzji wynosi 17,00 zł,
- opłata płatna w kasie Urzędu Miejskiego lub na konto Urzędu Miejskiego w Łobzie w Banku Spółdzielczym w Goleniowie O/Łobez nr 89 9375 1038 2600 4835 2000 0010
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
Wydanie zaświadczenia o rewitalizacji.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
7 dni
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy
VII. INFORMACJE DODATKOWE
Podanie we wniosku numeru telefonu umożliwi wyjaśnienie wątpliwości dotyczących sprawy.
VIII. OSOBA ZAŁATWIEJĄCA SPRAWĘ
Wydział Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami
Katarzyna Danylczak – pokój 10, tel. (091) 397-61-71
|