PODSTAWA PRAWNA
- § Uchwała nr XLIII/412/14 Rady Miejskiej w Łobzie z dnia 28 maja 2014 r. w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, warunków dopuszczalności pomocy de minimis w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc de minimis oraz wskazania organu lub osób uprawnionych do udzielania tych ulg. (Zacho. z 2014 r. poz. 2328),
- § Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r poz. 2096
z późn. zm.).
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Formularze wniosków można otrzymać w pokoju nr 10 Urzędu Miejskiego.
Wnioski przyjmowane są w Sekretariacie Urzędu Miejskiego.
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Osoba fizyczna:
- oświadczenie osoby fizycznej ubiegającej się o ulgę w spłacie należności,
- zaświadczenia o dochodach i wydatkach wszystkich członków rodziny z ostatnich trzech miesięcy.
Przedsiębiorca:
- zaświadczenia o pomocy de minimis otrzymane w roku, w którym ubiega się o pomoc oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat, albo oświadczenia o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie,
- formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę,
- oświadczenie o stanie majątkowym.
Klauzula informacyjna - osoba fizyczna
Oświadczenie osoby fizycznej ubiegającej się o ulgę w spłacie należności.pdf
Klauzula informacyjna - przedsiębiorca
Oświadczenie o stanie majątkowym - przedsiębiorca.pdf
Oświadczenie - przedsiębiorca.pdf
Formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę - przedsiębiorca.pdf
III. OPŁATY
Nie podlega opłacie skarbowej.
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
- Weryfikacja przedłożonych dokumentów.
- Wezwanie do usunięcia braków formalnych, w szczególności w postaci nieudokumentowania wskazanej we wniosku podstawy do zastosowania ulgi.
- Rozpatrzenie przedłożonych dokumentów w celu ustalenia czy zachodzą przesłanki do udzielenia ulgi.
- Zawarcie ugody.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 1 miesiąca.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
Podanie we wniosku numeru telefonu ułatwi kontakt z wnioskodawcą.
VIII. OSOBA ZAŁATWIEJĄCA SPRAWĘ
Wydział Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami
Joanna Romejko - pokój nr 10, tel. (091) 397-61-71
|