Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Łobzie
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Burmistrz

Kontakt

Budżet

Poradnik petenta (Procedury załatwiania spraw )

Interpretacje podatkowe »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Rada Miejska

Interpelacje i zapytania radnych »

Miejska Rada Oświaty

Jednostki Pomocnicze

Gminne jednostki organizacyjne

Zamówienia publiczne

Nieruchomości

Zapytania ofertowe »

Gospodarowanie zużytymi lub zbędnymi składnikami majatku ruchomego Gminy Łobez »

Informacje, komunikaty

Obwieszczenia w sprawie wydania decyzji środowiskowych

Obwieszczenia w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego »

Decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzje o warunkach zabudowy, poprzedzone decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach »

Ochrona Środowiska

Planowanie przestrzenne »

Plan zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Łobez

Ochrona danych osobowych

Mienie komunalne

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Dzienniki Ustaw, Monitory Polskie, Dzienniki Urzędowe

Stypendia szkolne

Zachodniopomorska karta rodziny i karta seniora

Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Współpraca z organizacjami pozarządowmi

Mapa aktywności organizacji pozarządowych

Rejestry i Ewidencje

Elektroniczna skrzynka podawcza

Objaśnienia skrótów

Ponowne wykorzystywanie

Podstawowa kwota dotacji dla szkół i przedszkoli

Działalność lobbingowa »

Petycje »

Informacja o polowaniach zbiorowych

Raport o stanie Gminy Łobez »

Dostępność

walidacja css walidacja html walidacja wcag

NIERUCHOMOŚCI - POZOSTAŁE SPRAWY: UDZIELENIE ULGI W SPŁACIE NALEŻNOŚCI PIENIĘŻNYCH MAJĄCYCH CHARAKTER CYWILNOPRAWNY

 

 

 

 

 obrazek

 

 

Urząd Miejski w Łobzie, ul. Niepodległości 13

tel.: (091) 3974001(02), fax.: (091) 3974373,

e-mail: lobez@lobez.pl

www.lobez.pl

 

 

Udzielenie ulgi w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny

 

 

PODSTAWA PRAWNA

  • § Uchwała nr XLIII/412/14 Rady Miejskiej w Łobzie z dnia 28 maja 2014 r. w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, warunków dopuszczalności pomocy de minimis w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc de minimis oraz wskazania organu lub osób uprawnionych do udzielania tych ulg. (Zacho. z 2014 r. poz. 2328),
  • § Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r poz. 2096
    z późn. zm.).

 

I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Formularze wniosków można otrzymać w pokoju nr 10 Urzędu Miejskiego.

Wnioski przyjmowane są w Sekretariacie Urzędu Miejskiego.

 

II. WYMAGANE DOKUMENTY

Osoba fizyczna:

- oświadczenie osoby fizycznej ubiegającej się o ulgę w spłacie należności,

- zaświadczenia o dochodach i wydatkach wszystkich członków rodziny z ostatnich trzech miesięcy.

Przedsiębiorca:

- zaświadczenia o pomocy de minimis otrzymane w roku, w którym ubiega się o pomoc oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat, albo oświadczenia o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie,

- formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę,

- oświadczenie o stanie majątkowym.

Klauzula informacyjna - osoba fizyczna

Oświadczenie osoby fizycznej ubiegającej się o ulgę w spłacie należności.pdf

Klauzula informacyjna - przedsiębiorca

Oświadczenie o stanie majątkowym - przedsiębiorca.pdf

Oświadczenie - przedsiębiorca.pdf

Formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę - przedsiębiorca.pdf

 

III. OPŁATY

Nie podlega opłacie skarbowej.

 

IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA

  1. Weryfikacja przedłożonych dokumentów.
  2. Wezwanie do usunięcia braków formalnych, w szczególności w postaci nieudokumentowania wskazanej we wniosku podstawy do zastosowania ulgi.
  3. Rozpatrzenie przedłożonych dokumentów w celu ustalenia czy zachodzą przesłanki do udzielenia ulgi.
  4. Zawarcie ugody.

 

V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Do 1 miesiąca.

 

VI. TRYB ODWOŁAWCZY

Nie dotyczy.

 

VII. INFORMACJE DODATKOWE

Podanie we wniosku numeru telefonu ułatwi kontakt z wnioskodawcą.

 

VIII. OSOBA ZAŁATWIEJĄCA SPRAWĘ

Wydział Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami

Joanna Romejko - pokój nr 10, tel. (091) 397-61-71

 

drukuj pobierz pdf    

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
E-Urząd
Rejestr informacji o Środowisku

Ogłoszenia i obwieszczenia »

BUDŻET OBYWATELSKI 2021

Młodzieżowy Zespół Doradczy Burmistrza Łobza

WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO RADY MIEJSKIEJ W ŁOBZIE OKRĘG NR 2

WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO RADY MIEJSKIEJ W ŁOBZIE OKRĘG NR 10

Wybory Prezydenckie 2020

UZUPEŁNIAJĄCE WYBORY ŁAWNIKÓW

Powszechny Spis Rolny 2020

NARODOWY SPIS POWSZECHNY LUDNOŚCI I MIESZKAŃ W 2021