Sekretarz Gminy
Funkcję Sekretarza Gminy sprawuje p. Magdalena Chmura Tel: bezpośredni (91) 397-61-63, centrala (91) 397-40-01/02 e-mail:sekretarz@lobez.pl
Do obowiązków Sekretarza Gminy należy:
1) zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, 2) organizacja pracy i koordynowanie działań przez poszczególne komórkiorganizacyjne, 3) zapewnienie prawidłowego załatwiania spraw i zgodności z prawem wydawanych decyzji, administracyjnych, realizację uchwał Rady i Zarządzeń Burmistrza, dyscyplinę pracy w Urzędzie i przestrzeganie przez pracowników przepisów prawnych, 4) całokształt spraw związanych z wyborami do organów przedstawicielskich, 5) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, 6) organizowanie współdziałania z sołectwami i Radą Osiedla, 7) nadzorowanie przestrzegania zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli, 8) nadzorowanie trybu przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków obywateli, 9) kontrola dyscypliny pracy w czasie godzin pracy oraz zachowanie tajemnicy służbowej po godzinach urzędowania (zabezpieczenie dokumentów i pieczęci urzędowych), 10) organizowanie działalności kontrolnej w Urzędzie, 11) organizowanie sprawnego obiegu dokumentów w Urzędzie i kontrolowanie realizacji zadań gminnych jednostek organizacyjnych, 12) analizowanie warunków pracy w Urzędzie, inicjowanie ich usprawniania i doskonalenia, 13) koordynowanie informatyzacji Urzędu, 14) zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy, 15) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych, 16) nadzorowanie spraw związanych z załatwianiem interpelacji i wniosków radnych, 17) wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń, 18) współpraca z Biurem Rady Miejskiej w sprawach związanych z przygotowaniem materiałów po obrady Komisji i sesji Rady, 19) przyjmowanie ustnego oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy (testament). 20) Sekretarz kieruje Wydziałem Organizacyjno – Administracyjnym.
| |